Colectarea datelor necesare a fi introduse in softul de contabilitate Aviziero (facturi, citiri contoare, incasari);
Introducerea acestor date in softul de contabilitate Aviziero;
Calcularea, întocmirea si supunerea spre verificare catre cenzor/comisia de cenzori a listei lunare a cheltuielilor de intretinere, intocmita conform reglementarilor in vigoare;
Afisarea la avizier a listei de plata si a centralizatorului de cheltuieli;
Intocmirea registrelor si rapoartelor contabile;
Intocmirea declaratiilor fiscale (D112) si depunerea acestora catre autoritati;
Intocmirea lunara si depunerea semestriala, la compartimentul specializat, a situatiei soldurilor elementelor de activ si pasiv;
Gestionarea, conform hotărârilor adunării generale sau comitetului executiv, a fondurilor constituite la dispoziția asociației de proprietari, precum și alte fonduri constituite de către aceasta;
Intocmirea dosarului lunar si livrarea catre cenzor si presedinte;
Oferirea posibilitatii de a vizualiza on-line explicatiile cheltuielilor efectuate;
Nota: procedurile interne de lucru pe acest serviciu vor fi livrate presedintelui dupa semnarea contractului.