Home | Servicii |

Administrare financiar-contabila

Administrare financiar-contabila

    1. Colectarea datelor necesare a fi introduse in softul de contabilitate Aviziero (facturi, citiri contoare, incasari);
    2. Introducerea acestor date in softul de contabilitate Aviziero;
    3. Calcularea, întocmirea si supunerea spre verificare catre cenzor/comisia de cenzori a listei lunare a cheltuielilor de intretinere, intocmita conform reglementarilor in vigoare;
    4. Afisarea la avizier a listei de plata si a centralizatorului de cheltuieli;
    5. Intocmirea registrelor si rapoartelor contabile;
    6. Intocmirea declaratiilor fiscale (D112) si depunerea acestora catre autoritati;
    7. Intocmirea lunara si depunerea semestriala, la compartimentul specializat, a situatiei soldurilor elementelor de activ si pasiv;
    8. Gestionarea, conform hotărârilor adunării generale sau comitetului executiv, a fondurilor constituite la dispoziția asociației de proprietari, precum și alte fonduri constituite de către aceasta;
    9. Intocmirea dosarului lunar si livrarea catre cenzor si presedinte;
    10. Oferirea posibilitatii de a vizualiza on-line explicatiile cheltuielilor efectuate;
    11. Nota: procedurile interne de lucru pe acest serviciu vor fi livrate presedintelui dupa semnarea contractului.