Home | Servicii |

Administrare tehnica

Administrare tehnica

    1. Tine legatura cu proprietarii atunci cand apare o defectiune tehnica;
    2. Informeaza presedintele si comitetul executiv, in cel mai scurt timp, atunci cand i se aduce la cunostinta o defectiune tehnica;
    3. Administrează imobilul, propune și coordoneaza lucrări având ca scop conservarea, întreținerea si reparatia acestuia;
    4. Furnizeaza comitetului executiv oferte de la furnizori pentru exploatarea, întreținerea si repararea imobilului, partile comune;
    5. Efectueaza 1 data pe luna inspectia imobilului semnaland eventualele disfunctionalitati presedintelui asociatiei;
    6. Efectuează formalitățile necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea, întreținerea si repararea condominiului, derularea și urmărirea realizării acestor contracte;

Nota: procedurile de lucru pe acest serviciu vor fi livrate presedintelui dupa semnarea contractului.